piątek, 21 sierpnia 2015

TAG szkolny czas.

Hejka kochani. Dzisiaj przygotowałam dla Was tag. Miłego czytania. :)

1.O której wstajesz do szkoły ?
Zależy na którą godzinę mam do szkoły. Ale przeważnie mam na 8.00 więc wstaje około 6.20
2.Ulubiony nauczyciel ?
Pani od biologii
3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Nie ma takiego.
4.Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Mam grupkę bliskich mi osób
5. Plecak, torebka czy tornister ?
Torba.
6. Czy malujesz się do szkoły?
Nie.
7.Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
Spodnie
8.Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
Zdarza się.
9.Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Nie.
10.Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Jem najczęściej drożdźówkę.
11.Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
W 1 liceum to była fizyka
12.Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Autobusem i tramwajem.
13.Zmieniasz buty w szkole?
Tylko w ziemie musimy zmieniać buty
14.Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Nie za bardzo.
15.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?

Nie. Wakacje są po to by odpocząć.

Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz