piątek, 30 września 2016

Rozdział 1

Hejka kochani. Dzisiaj mam dla Was pierwszy rozdział opowiadania.  Miłego czytania.

"Dam radę. Muszę się tylko uspokoić. Robiłem przecież to już tyle razy. Nie rozumiem dlaczego wciąż tak bardzo tego się boję. Muszę usiąść i się czegoś napisz. Dam radę tak jak zawsze."
-Ruchy chłopcy ruchy koncert sam się nie zrobi- wołał męższczyzna.
-Damy radę?- spytał chłopak z lokami
-tak- krzykneliśmyrównocześnie.
Podaliśmy sobie ręcę robiąc z niej mini wieżę i zaczeliśmy śpiewać
Po tym weszliśmy na scene gdzie było milion światełek od telefonów i krzyki nastolatków.
Zaczeliśmy śpiewać pierwszy utwór What Makes You Beautiful.
= nastepnego dnia=
Obudziłem się w miękkiej, białej pościeli.
Odwróciłem się leniwie na łóżku i zobaczyłem obok siebię piękną dziewczynę.
-już nie śpisz?- spytała swoim słodkim, niewinnym głosikiem.
-już nie- uśmiechnołm się do niej i ją pocałowałem w nosek.
Wstałem z łóżka i udałem się do łazienki.
Kiedy wróciłem w pokoju było już śniadane, które przywiózł nam lokaj.
-ale jestem głodny- zaczołem pocierać ręcę po czym zabrałem się do jedzenia.
***
Piszcie co sądzicie.

Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz