niedziela, 24 maja 2015

Tag książkowy.

Hejka kochani. Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem o książkach. :)


1. O jakiej porze dnia czytasz najchętniej?
 Czytam o każdej porze dnia.
2. Gdzie czytasz?
W domu, w samochodzie, w szkole.
3. W jakiej pozycji najchętniej czytasz?
 Siedząc
4. Jaki rodzaj książek czytasz najchętniej?
Czytam to co mi się spodoba.
5. Jaką książkę ostatnio kupiłaś/dostałaś?
Nicholas Sparks - Jesienna Miłość
6. Co czytałaś ostatnio?
Nicholas Sparks  - Najdłuższa podróż
7. Co czytasz aktualnie?*
John Grisham - Ostatni Sprtawiedliwy.
8. Używasz zakładek czy zaginasz ośle rogi? Jeśli używasz zakładek, to jakie one są?
Używam zakładek i jest to zakładka z kotami.
9. Co sądzisz o książkach do słuchania?
Takie książki nie są dla mnie. Ja wolę przeczytać jakąś książkę. Lubię też wiedzieć co już przeczytałam i mieć te książki w swojej biblioteczce.
10. Co sądzisz o e-bookach?
Dla mnie książka jest tylko w wersji papierowej. Od czytania książek zaczęłam robić mniej błędów.
11. Jaka jest Twoja ulubiona książka z dzieciństwa?
Dzieci z Bullerbyn. Tą książkę przeczytałam dwa razy.

Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz