piątek, 23 stycznia 2015

Czy warto czytać książki?

Hejka kochani. Dzisiaj chciałam Wam powedzieć czy warto czytać książki. I jak zaczeła się moja przygoda z książkami? Mam nadzieje, że się podoba. Miłego czytania. :)

Moja przygoda z książkami zaczęła się w wakacje przed 1 klasą gimnazjum. Poprosiłam mamę żeby kupiła mi jakąś książkę. Pierwsza przeczytaną przezemnie książką była książka Joahim'a Fredrich'a - Bella i duchy.

Oto według mnie 3 podstawowe powody by zacząć czytać książki:

1.Poszerzenie słownictwa.

Dzięki czytaniu książek będziemy mogli poszerzyć swoje słownictwo.


2. Rozwój wyobraźni.

Przy czytaniu książek możemy wyobrazić sobie różne sytuacje, miejsca, osoby itp.

3. Pisownia.

Przy czytaniu książek uczymy się ortografii i będziemy popełniać mniej błędów.


Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz