niedziela, 11 stycznia 2015

Tag o szkole.


Hejka kochani. Witam Was w kolejnym poście. :)
Dzisiaj przychodzę do Was z Tagiem o szkole. Miłego czytania. :)

1.O której wstajesz do szkoły ?
O 6 15

2.Ulubiony nauczyciel ?
Pani od wf, matematyki i chemii (uczy mnie ta sama pani)

3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepszy?
Z matematyki i nie mam pojęcia dlaczego.

4.Czy masz w szkole klasie grupę bliskich Ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Mam grupkę bliskich mi osób ale mogę z kimś z poza tej grupy pogadać.

5. Plecak, torebka czy tornister ?
Torba

6. Czy malujesz się do szkoły?
Tylko trochę.

7.Do szkoły spodnie,spódnice czy sukienki ?
Spodnie.

8.Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd) ?
Bransoletki.

9.Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Nie. Nigdy nie miałam.

10.Czy jesz w szkole 2 śniadanie?
Jem.

11.Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba , źle Ci z nim idzie?
Fizyka.

12.Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem,taxi,samochodem?
Tramwaj.

13.Zmieniasz buty w szkole?
Zmianiemy tylko w zimie.

14.Czy lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Niecierpie wf.

15.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Nie. Jak są wakacje to nie chcę mieć ze szkołą nic wspólnego. :)


Do zobaczenia jutro. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz