czwartek, 8 stycznia 2015

TAG: powrót do przeszłości.


Hejka kochani. :) Witam Was w kolejnym poście. Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem. :) Miłego czytania.


1. W którym roku się urodziłaś?
W 1998 roku.

2. Czy masz jakieś zdjęcia z dzieciństwa? Jeśli tak, to pokaż.
Niestety nie mam.

3. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
 Teletubisie i Scooby - Doo.

4. Kim chciałaś zostać jak dorośniesz i czy zmieniły się te marzenia?
Do 8 roku życia chciałam być piosenkarką. Teraz chciałabym byś dziennikarką.

5. Pokaż jakieś nagranie jak byłaś mała.
Nie wiem czy mam jakieś. A jak mam to na kasetach.

6. Jaka była Twoja ulubiona zabawka?
To był jakiś duży pies jak dobrze pamiętam.

7. Opowiedz jakąś straszną historię z dzieciństwa.
Użądlenie przez osę lub pszczołę (nie wiem co to było). 

8. Jakie miałaś stroje na karnawał?
W drugiej klasie podstaw ówki byłam przebrana za księżniczkę.

9. Ulubione piosenki z dzieciństwa.
Niestety nie pamiętam.

10. Opowiedz jakąś śmieszną historię z dzieciństwa.
Jak się dowiedziałam jak byłam mała jak chodziłam np. gdzieś na polu i się przewróciłam się na pupę to mimo pampersa zeczełam płakać.

11. Jak się zmienił świat od czasu dzieciństwa?
Jak byłam mała - świat bez tak dużej ilości internetu.
Teraz - większa ilość internetu.

Do zobaczenia jutro. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz