wtorek, 20 stycznia 2015

TAG - 20 PRZYPADKOWYCH PYTAŃ O MNIE

Hejka kochani. Dzisiaj przychodzę do Waz z tagiem. Miłego czytania. :)



1.Jaki/a jest twoja ulubiony aktor/aktorka? 
Aktor : Paul Wesley, Johnny Depp, Ian Somerhalder i  Jim Carrey
Aktorka: Nina Dobrev, Candice Accola i Katerina Graham

2.Czy masz zwierzęta? 
Tak. Mam kota Bandziora

3.Jaką rzecz zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę ?
To nie jest rzecz. Zabrałabym na nią przyjaciół. :)

4.W jakim języku chciałabyś umieć mówić?
Po hiszpańsku.

5.Jaki masz telefon ? 
LG L5II

6.Jak byś spędziła swój ostatni dzień życia?
Z przyjaciółmi i rodziną.

7.Co cenisz u swoich przyjaciół? 
Szczerość.

8.Wymień 3 rzeczy, bez których nie przeżyjesz?
Przyjaciele to nie rzecz., jedzienie i tlen.

9.Jak planujesz swoją przyszłość?
Nie mam ciekawych planów.

10.Jaki masz znak zodiaku ? 
Strzelec

11.Jakie są Twoje dwa ulubione filmy ? 
Jeśli mam już wybrać to jest to film Maska i Bruce Wrzechmogący. Ale jest ich o wiele więcej.

12.Gdybyś mogła prowadzić bloga od początku zrobiłabyś to?
Prowadzę go od początku.

13.Kto Cię inspiruje na co dzień?
Nikt specjalny.. :)

14.Kiedy masz urodziny ?
20 grudnia

15.Najgorszy przedmiot w szkole ?
Fizyka.

16.Masz chłopka ?
Nie mam.

17.Masz rodzeństwo ?
Nie mam.

18.Czego nie lubisz w ludziach ?
Nie lubię tego, że udają kogoś kim nie są.

19.Tęsknisz za kimś ? 
Nie.

20.Kiedy ostatni raz płakałaś?
Dawno to było i nie pamiętam.



Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz