piątek, 16 stycznia 2015

Tag: Mój zwierzęcy przyjaciel

Hejka kochani. Dzisiaj mam dla Was Tag. Mam nadzije, że się spodoba.


1. Jak nazywa się twój zwierzak ?
Mój zwierzak ma na imię Bandzior.
2. Jakie to zwierzę i jakiej jest rasy ?
Jest to kot i jest to dachowiec.
3. Jak długo jest już z tobą ?
Od początku lipca 2014 roku.
4. Jak dostałaś swojego zwierzaka ?
Kolega mamy przywiózł nam Bandziora do domu.
5. Ile ma lat ?
Około 6 miesięcy
6. Co jest dziwnego w charakterze twojego zwierzaka ?
Gdy był mniejszy potrafił przed jakis czas biegać z pokoju babci do pokoju gościnnego. Potrafi otworzyć sobie drzwi np. do pokoju babci. 
7. Co twoje relacje ze zwierzakiem znaczą ?
 Bandzior jest dla mnie ważny. Każdą wolną chwilę spędzam z Nim na zabaie.
8. Ulubione chwile ?
Każda chwila spędzona z moim kociakiem jest ulubiona.
9.Jak nazywasz swojego zwierzaka ?
Bandzior.
Oto mój kociak. :)




Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz