środa, 4 lutego 2015

Common White girl TAG

Hejka kochani. Dzisiaj mam dla Was Common White girl TAG.



1. Ulubiony napój z Starbucks'a?
 Nie za często tam przychodzę, ale jak mam coś pić to jest to herbata.

2. Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
 Razem z ubraniem się, makijażem, zjedzeniem śniadania wszystko zajmuje mi około 30 minut.

3. Ile selfie robisz sobie dziennie?
Mało. Nie liczę.

4. Czy nosisz tę samą rzecz po kilka razy?
Tak.

5. Instagram, tweeter czy tumblr?
Instagram i twitter.

6. Kto jest Twoim ulubionym youtuberem?
AdBuster, Alex Mandostyle, Littlemooonster 96, McAndyVlog, Olciiak, Red Lipstic Monster, SciFun, SerafinTV, Ssarusska i Zmianoholiczka.

7. Czy jesteś shopoholiczką?
 Nie. Lubię co jakiś czas pochodzić sobie po sklepach, ale to tylko co jakiś czas.

8. Oddajesz ciuchy, których nie nosisz?
Zwykle takie co są już na mnie małe.

9. Robisz zdjęcia swojemu jedzeniu?
Nie.

10. Czy nosisz makijaż codziennie?
 Nie.

11. Jakie masz oceny w szkole lub jakie miałaś?
Oceny mam w miare dobre.

12. Czy zawsze wyglądasz wyjściowo?
 Nie zawsze.

Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz