niedziela, 1 lutego 2015

TMI TAG

Hejka kochani. Dzisiaj dla Wam mam TMI Tag. Miego czytania. :)


1. W co jesteś ubrana?
Ubrana jestem w piżamę.

 2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Nie.

 3. Miałaś kiedyś okropne zerwanie?
Nie.

 4.Ile masz wzrostu?
Jak się mierzyłam to miałam 150 cm. wzrostu. - niestety jestem niska, a chciałabym być trochę wyższa.

 5.Jakieś tatuaże?
 Nie mam ale mi się podobają i chciałabym sobie zrobić jakiś w przyszłości.

6. Piercing?
 Mam tylko po jednej dziurce w uszach.

 7. Jaka jest twoja ulubiona fikcyjna para?
 Alex i Majka i Natan i Sabina - Pierwsza Miłość.

 8. Ulubiony serial?
Pierwsza Miłość i Pamiętniki Wampirów.

 9. Ulubiony zespół?
Dot SE.

 10. Tęsknisz za czymś?
 Tak. Tęsknię.

 11. Ulubiona piosenka?
Karmin - I Want It All (boyband cover by Dot SE)

12. Ile masz lat?
16. Rocznikowo 17.

 13. Znak Zodiaku?
Strzelec.

 14.Cecha, której szukasz u partnera?
Szczerość, poczucie humru.

15. Ulubiony cytat?
,,Problem to nie problem. Problemem jest Twoje podejście do problemu. Rozumiesz? " - Johnny Depp

16. Ulubiony aktor?
Paul Wesley, Johnny Depp i  Jim Carrey.

 17. Ulubiony kolor?
 Czarny i szary.

 18. Głośna czy delikatna muzyka?
Zależy od humoru.

 19. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
 Zwykle idę do mojego pokoju.

 20. Jak długo bierzesz prysznic/kąpiel?
Około 20 minut.

 21. Ile ważysz?
Nie napiszę ile waże.

22. Ile czasu potrzebujesz rano aby się zebrać?
Max. 20 minut

23. Brałaś kiedyś udział w bójce?
Nie.

24. Co ci się podoba w innych osobach?
Szczerość.

25. Co ci się nie podoba w innych osobach?
To, że udają kogoś kim nie są.

 26. Powód założenia bloga?
Nie było powodu. Poprostu siadłam przed komputerem i założyłam.

 27. Lęki?
Boję się pająków i innych małych stworzonek.

 28. Ostatni raz, kiedy płakałaś?
To było chyba w tym tygodniu.

29. Ostatni raz kiedy powiedziałaś komuś, że go kochasz?
Nie pamiętam.

 30. Znaczenie nazwy twojego bloga?
Nazwa mojego bloga to cytat. (Może napiszę posta kiedyś o tym.)

 31. Ostatnia książka, którą przeczytałaś?
Książka, którą przeczytałam jest książka Nicholas'a Sparks'a - Bezpieczna Przystań.

32. Książka, którą aktualnie czytasz?
Aktualnie czytam książkę Gwiazd Naszych Wina.

 33. Ostatnio oglądany serial?
Pierwsza Miłość.

 34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Moja kuzynka, Gabi.

 35. Ostatnia osoba, do której napisałaś smsa i co on zawierał?
 Niestety nie pamiętam.

 36. Ulubione jedzenie?
Nie mam teraz ulubionego.

 37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Chciałabym zwiedzić Hiszpanię, Stany Zjednoczone i Wielką Brytanię.

 38. Miejsce, w którym ostatnio byłaś?
Salon.

 39. Masz kogoś 'na oku'?
I tak i nie.

 40. Ostatni raz kiedy kogoś pocałowałaś?
Moją babcię jak byłam u niej gdy był Dzień Babci i Dziadka.

41. Kiedy ostatni raz byłaś obrażona?
Nie pamiętam.

 42. Ulubione słodycze?
Skittlesy.

 43. Grasz na jakimś instrumencie?
Nie. Ale chciałabym na gitarze.

 44. Ulubiony rodzaj biżuterii?
Nie mam ulubionej.

 45.Ostatni sport jaki uprawiałaś?
Grałam w siatkówkę.

 46. Ostatnia śpiewana piosenka?
Karmin - I Want It All (boyband cover by Dot SE)

47. Ulubiony teks na podryw?
Nie mam

 48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Nie

 49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Z moją koleżanką.

 50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Nikogo nie taguję. Jeśli ktoś ma ochotę może sobie odpowiedzieć :)




Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz