poniedziałek, 2 lutego 2015

Ulubieńcy miesiąca - styczeń.


Hejka kochani. Dzisiaj mam dla Was ulubieńców miesiąca.  

1. Kosmetyki.
Mam tylko dwóch ulubieńców.
Moim ulubionym kosmetykiem w styczniu była pomatka bebe waniliowa i parfumy z avon o zapachu czekolady i rózy.

2. Picie i jedzenie.
Nie miałam ulubionego picia. Ale moim ulubionym jedzeniem były lody grycan czekoladowe.

3. Filmy i seriale.
Filmów nie oglądałam. A ulubiony serial to będzie pierwsza miłość.

4. Książka.
Moją ulubioną książką w styczniu była książka Nicholas'a Sparks'a - Bezpieczna Przystań.

5. Muzyka.

Ulubionymi piosenkami w styczniu są:

1. Maroon 5 - Animals

2. Avril Lavigne - Let Me Go ft. Chad Kroeger
3. Brigit Mendler - All I See Is Gold i Forgot To Laugh
4. Dot SE - Dark Horse,Heart Attack,I Want It All i Me And My Broken Heart.


Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz