czwartek, 19 lutego 2015

TAG o mnie


Hejka kochani. Dzisiaj przygotowałam dla Was Tag o mnie.

1. Jak masz na imię?
Aleksandra

 2. Kiedy masz urodziny?
20 grudnia

 3. Co studiujesz? Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie?
Narazie nic nie studiuje. Narazie chodzę do 1 klasy liceum.
W dzieciństwie chciałam być piosenkarką lub aktorką.

4. Czy masz chłopaka?
Nie.

5. Jakiej muzyki słuchasz?
Słucham to co mi się spodoba ale najczęściej są to moi idole.

6. Czy pracujesz?
Nie.

7. Czego szukasz w drugiej osobie?
Szczerości, poczucia bezpieczeństwa, zrozumienia, akceptacji.

8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Raczej do nikogo.

9. Ulubione jedzenie?
Ryż z sosem słodko - kwaśnym.

10. Ulubiona część garderoby?
Nie mam ulubionej.

11. Czy masz zwierzątka?
Mam kota Bandziora.

12. Ulubione miejsce?
Nie mam ulubionego miejsca.

13. Czy masz drugie imię?
Tak, mam.

14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Mój ulubiony przedmiot  to wf.

15. Ulubiony napój?
Herbata.

16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
W tym momencie moją ulubioną piosenką jest Atomic Tom - Take Me Out

17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Nie zastanawiałam się nad tym.

18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Nie.

19. Ulubiona książka?
Nicholas Sparks - Bezpieczna Przystań

20. Ulubiony kolor?
Szary, czarny.

21. Ulubione zwierzątko?
Kot.

22. Ulubione perfumy?
Aktualnie nie mam ulubionych.

23. Ulubione święto?
Boże Narodzenie

24. Czy skończyłaś liceum?
Nie. Jestem w 1 liceum.

25. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Byłam ale nie liczyłam ile razy.

26. Czy mówisz w innych językach?
Tak.
 27. Czy masz rodzeństwo?
Nie mam.

28. Ulubiony sklep?
Nie mam ulubionego sklepu.

29. Ulubiona restauracja?
Nie mam ulubionej.

30. Czy lubisz szkołę?
Nie.
32. Ulubiony film?
Maska, Bruce Wrzechmogący.

33. Ulubiony program w telewizji?
Pierwsza miłość.

 34. PC czy Mac?
Mac.

 35. Jaki masz telefon?
LG L5II

36. Ile masz wzrostu?
150cm wzrostu.

Do zobaczenia. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz